1 2 3

Thursday, November 11, 2010

Macem harem~



In love with harem pants. Thinking of getting one. Tapi org cakap harem pants sesuai utk mat saleh je? Kalau kte pakai mcm seluar tido. Ahhh ade aku kesah??


4 comments:

Ari said...

Harem pants cool ok! Sape cakap macam seluar tido tu? Ish..ish..

Saya suka tengok perempuan pakai harem pants but I am not thinking of wearing one. Heee..

bellabelon said...

Tu la cool gilaa. bila nmpak rase nak beli je. Tapi takut tak sesuai kat badan, tak jadi beli.Tapi lepas ni kalau jumpe yg lawa rasa nak sebat je! tgk kat magazines org pakai lawa kan!

Sarhanah Rosli said...

terase seperti sudah lame tidak ketemu kamu wahai gadis rupawan....

bellabelon said...

rindu kamu juge wahai gadis jelita..bila mahu ketemu lagi.. eh td kte hnta ty n nisa blk umah. tbe2 brangan, kalau kte n omay dpt keje dkt kl, jom duduk serumah ramai2~ weee~