1 2 3

Monday, November 29, 2010

Jangan rasa hidup kite susah.

Mak selalu pesan, jangan rasa hidup kite susah, sebab ada org lain yg lebih susah drp kite.
Kite masih ade ibu bapa, rumah untuk berteduh, katil untuk tidur, dan makan mewah setiap masa.
Tapi kanak2 ni tak.
Takde ibu bapa, makan ala kadar, tidur ramai2 tanpa selesa, dan tiada tempat bergantung.


Sampai2 je kat rumah Titian Kasih, kanak2 ni sambut dgn senyuman dan ketawa, sambil tarik2 kaki ajak masuk.
Seyes rasa terharu dan nak nangis.









It's surprising how a small visit from us made their day.
Ya Allah, selamatkanlah mereka, di dunia dan akhirat.
Amin.



4 comments:

Ari said...

I've never been to such place. Teringin sangat!

bellabelon said...

I pun 1st time, kebetulan mmber ajak.. Best sebab dorg sgt warm n friendly :)U dtg KL nnt jom la pg same2 :)

Sophie Al-yahya said...

kat mane ni yer? tringin nak pergi..

bellabelon said...

dekat titiwangsa..lorong dia opposite Istana Budaya. Rumah Titian Kasih. Dorg ni comel2 :)