1 2 3

Monday, June 13, 2011

Nangka Busuk



Saya orang tua berjiwa muda. Maka ayah bawak saya ke sini.


LeX Slide @ Empire Subang.

Sapa rasa malas nak turun dari tingkat atas sampai bawah macam saya sila lah naik. Tapi kalau sakit jantung wa x jamin aa ;P

Mula2 naik pergh bukan main " Senang je ni, macam naik gelongsor kat playground tu."

Sampai2 bawah..


Jatuh macam nangka busuk.

Laju gile turun rasa mcm jantung tertinggal kat atas.

Ayah dah tergelak2 "Nape muka Nabila pucat?"

-_-"


Hee thank u ayah layan anak yg dah tua bangka ni B)



7 comments:

MiSz SyuRa said...

wahhh.. sirius bella naik benda alah ni..hahah
syura tengok pon seramm..



mmg tinggi gila.. orang nampak x kalau kita naik?

aan jaafar said...

wuahh..bestnye!!!nak try!!i nvr have courage lg nk naek spaceshot kt genting 2 tp diz 1 shud be ok kot..free ke ??

ASaDa RyutaRo said...

weih??? kat mana benda ni? cam best giler je nak main. hahaha.. tapi macam bukan alat mainan je. :P

Adil said...

U naik bende ni??? Dlu masa kt pg, pkai skirt so mmg sgt xboleh la. Mcm best! hehe

bellabelon said...

syura: tinggi!! nmpak tp laju la hehee

aan: try2. best! RM12 hee

asada: alat mainan paling best n seram hahaha. kat Empire kat Subang.. sila cuba anda tidak akan menyesal ;D

adil: haah kte naik! ingatkan x tkut rupanya rs cam free fall! haha try la adila!

edlidza said...

bestnyaaa!!!

bellabelon said...

best! u should bring ur kids here!!!