1 2 3

Thursday, July 22, 2010

Indahnye Dunia


Sebenarnye nak cakap, indahnye makhluk ciptaan Tuhan :P

Hari ni saya bahagia. Sayang saya wawa belanja saya makan hari ni. Bertambah2 rezeki time ganti puasa ni. Lepas buka kat Alamanda, bertambah lagi rezeki bile ternampak mamat ni lepak kat Starbucks dgn machonye..



Kaer.. T_T



Nak gugur jantung rasa bila nampak dia.


Masa dia masuk AF dulu I was his biggest fan kut. Hari2 AFUNDI KAER sampai berlobang poket beli topup.

Wawa excited sampai menjerit, "Kacaknye!"

Saya berjalan dengan penuh penyesalan sebab x bawak kamera.

Takpe, ada nasi ada kari, ada hari aku datang cari kau kat Starbucks lagi B)



2 comments:

KERAK NASI said...

hahahaahha..
ini kes xleh tdo ke ape??
hahaha..

bellabelon said...

ye lah..xleh benti ingat pasal kaer T_T